ARKIV makeitreal.webblogg.se -

Sister tag del 3

Min tele dog i slutet men här är fler random frågor

Sister tag video del 2

Sister tag video del 1

Med Tin-Tin berg Nygårds

Random smink video del 3

Hahahahahahahhahaha så ful jag är!!!

Random smink video del 2

Jag vet inte änns varför jag lägger ut sånna här videos man skämmer vara ut sig själv, FUCK it YOLO!!

Random smink video del 1

Jag suger på att sminka mig men jag hade inget bättre för mig :P no hate!

Gammelmormor

Nu ska jag mamma Torbjörn och mormor till Gammelmormor och ha påsklunch och bara ha lite familje tid. Jag blir så jävla irriterad på folk som är så långsamma på att svara på ett sms!! Så sjukt mindefuckad man blir. Aja men nu ska vi dit så vi hörs
Bild: blommor vi köpte till henne

Cornelia

Den mest underbara ponnyn som finns, den mest pålitliga ponnyn i världen, den sötaste/vackraste ponnyn som lever idag. Det är vad hon betyder för mig, jag vet inte hur jag kunde fastna så hårt för en ridskoleponny som jag har gjort för dig, det är ett rent helvete att se andra rida dig och speciellt få hoppa med dig för då känns det över hela kroppen och jag blir gråt färdig, jag vill bara att du ska va min. Vi skulle komma så långt tillsammans, jag har lärt mig så jävla mycket från dig, främst i hoppningen du är den ända ponnyn som jag känner mig säker på jag kan lita på dig till 1000 och jag klarar inte av att inte få sitta på din rygg och känna kontakten med dig som är så underbar och sällsynt. Det är jätte dumt av mig att känna så här för du är en ridskole ponny och går 3-4 lektioner 7 gånger i veckan med olika ryttare nästan varje gång. Jag försvinner alltid bort med tankar på när du och ja va ett i hela 2 år va du min en timme i veckan och det gjorde hela min vecka det va ridningen med dig som gjorde att jag orkade med skola och allt annat skit som hände omkring mig men nu är det över, du är så populär nu och alla vill rida dig jag kan förstå varför för du är den bästa ponnyn i hela universum. Jag saknar dig som fan älskar dig med djupet av mitt hjärta, älskade ponny Cornelia.
Bilderna är på:
En hopptävling
Hopplektion utan stigbyglar eller tyglar helt fritt (aldrig känt mig säkrare)
Hopplektion när vi hoppar en trippelbar i paddocken
Dressyr lektion
Barabacka, på järvafältet på en sommar hyrning

Älskar dig!!

Smink som jag använder varje dag

Aba galan

Nu har man avklarat Aba galan där man va med i 2 olika bidrag, det första va det jag, Nora, Sofia och Susanna som gjorde en humor dans och det andra va jag Nora och Matilda som dansade en koregraferad dans som va "seriös" ingen vann av dom jag va med i men det är bra ändå för det va en kul grej så det är awesome. Men jag tänkte ta upp något som jag stör mig fruktansvärt på och det är när människor slänger ut onödiga kommentarer när någon gör något av misstag t.ex nu så råkade jag gå in i en kille när jag klev av tuben cv då skrev en annan snubbe: bra gjort jävla tjockis. Jag har ingen förståelse för att man gör något sånt? Jag vet hur jag ser ut jag har en spegel och jag är otroligt medveten att jag är tjock så varför kommentera? Det är inte så att min fetma gör något mot dig du lider inte för att jag är fet, så varför egentligen har man inget bättre för sig? Så just nu är jag smått irriterad men nu har det hänt så det är bara att glömma det och gå vidare.

Jag somna

Däcka i skolan..

Nu börjas det igen

Ja som rubriken säger så fattar ni säkert att jag är på väg till skolan... Men det är bara idag, imorgon och en halvdag på torsdag som gäller sen är det påsklov så det är skönt. Idag har jag Inge smink men ni kommer få en outfit bild iallafall :)

9:ornas Bal

ja balen för årskurs 9 börjar nerma sig och jag har väldigt svårt att bestämma vad jag ska ha för klänning men jag har några modeller som jag tycker är snygga som kommer ifrån nelly.se
 369 kr
 299 kr
 699 kr
 949 kr
 449 kr
 499 kr
 399 kr
 799 kr
 499 kr
 549 kr
 399 kr

Äntligen klar

Nu sitter jag på 117 hem från dansen efter att ha repat från 13:30-17:00 och det känns jätte bra men lite oroligt på samma gång men det känns som dansgruppen är som en helhet nu och det är helt fantastiskt att vi har kommit varandra relativt nära på mindre än ett år (8 månader) så det är Nice. Har även fått mig en psykolog (Matilda) oh det är fett roligt haha, men men nu blabbar jag bara så vi får höras senare

On My way

Nu sitter jag på bussen (117) på väg till brommaplan för att möta upp Matilda, vi ska ta sällskap till Alvik där vi möter resten av danspolarna så det kommer bli fett Nice. Vi ska repa både på scen och i sal idag och det kommer bli alla tre danser som vi ska repa till imorgon (jag har föreställningar hela dagen) och det ja bli riktigt roligt. Igår köpte jag ett par tights i stl M och idag är dom sjukt stora dom har töjt sig som fan och så fort jag går så åker dom ner, men mamma ska köpa ett till par i S så jag kan ha dom imorgon. Men men nu ska jag träffa Matilda så vi hörs :)

God morgon världen

Ja nu är man vaken och rätt så pigg och det är helt Perfa eftersom jag ska dansa i 3 timmar idag (mellan 13:30-16:30) så det kommer bli jävligt Nice Asso. Kvällen igår är inte glömd fortfarande besviken och arg så FUCK off till dom, men nu ska vi berätta lite roligare grejer haha på påsklovet kommer jag träffa massa gamla kompisar från typ 7:an så det kommer bli så jävla Nice!!! Är skit nervös på ett bra sätt :) men nu ska jag chilla lite framför tv innan jag drar iväg till Hammarbysjöstad :D

Idag

Efter skolan idag så åkte jag, Ina, Edit, Susanna och Sofia till Bromma blocks för vi skulle kolla olika modeller till balklänning och jag skulle köpa tights och strumpor. Dagens inköp blev:
2 bh ar från H&M
Strumpor 3-pack H&M
Svarta tights H&M
iPhone skal H&M
Så det va Nice och sen fikade vi oxå. Nu på kvällen så va jag och Tin-Tin ute med några polare och bara chilla så det va Nice men kalt :P så nästa gång måste det va inomhus! Men nu måste jag sova för är äckligt trött

Nationella prov i kemi

Nu är jag klar med labben och labbraporten så nu är allt klart i kemin SKÖÖÖNT!!!

https://cdn1.cdnme.se/3956377/7-3/pic_514c4569ddf2b33ba7037b74.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/3956377/7-3/pic_514c4568e087c322da16c631.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/3956377/7-3/pic_514c458e9606ee7bd673c670.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/3956377/7-3/pic_514c4591e087c322dc147b87.jpg" class="image">

Moi today

Dagens outfit- fredag

Jeans- bik bok
Tröja- Carlings
Plattat hår och vanlig sminkning

Fredag!!!

Ja nu är det äntligen fredag och det är slut på veckan så jag är på bra humör, det ända dåliga att vi har nationella kemi och då ska vi göra en labb och en labbraport så det suger men det blir säkert hyfsat bra. Efter skolan ska jag möta Tin-Tin i Vällingby så ska hon följa med mig köpa tights och strumpor, sen ska hon hem och fira sin storasyster och jag ska äta revbensspjäll med Torbjörn. Sen på kvällen är det oklart vad jag ska göra men jag och Tin-Tin ska prata om det i eftermiddag så kommer vi på nått bra säkert. Är fett taggad över dansföreställningarna hela helgen + måndag så det är så jävla Nice!! Dagens outfit kommer snart

Har ingen dagens outfit bild idag

Ja som rubriken säger glömde jag bort att ta bild idag men jag hade en tjock stockad tröja som är skit stor och mysig med ett par tjocka svarta tights så det blev mjukiskläder idag, skit skönt. På dansen idag så repa vi bara och pröva lite kläder jag ska ha ett genomskinligt blommigt nattlinne och sen som en siden grej över och sen under vitt linne och vita tights som slutar över knäna, skit fult allt är rosa jag tycker rosa är skit fult men, men. Nu ska jag iallafall sova för är bajstrött, så god natt så försöker jag komma upp imorgon :P nu kommer Bilder från i söndags på ridlektionen på Kilroy, jag är absolut inte nöjd för det gick skit dåligt men iallafall

Dagens outfit- tisdag

Skjorta- MQ
Byxor- fick av mamma
Uggs
Uppsatt hår
Smink: mascara
Conceler
Puder
Rouge
Ögonbryns skugga och ögonbrynspenna
Det blev rätt mycket smink men jag va skit nervös imorse :P

Nationellt prov i kemi

Nu är labbinstruktionen färdig skriven och nu får vi hoppas att jag får använda den på fredag när vi ska skriva en rapport och labba

Nationellt prov i kemi

Nu är del 2 avklarad på det teoretiska provet nu är det bara en labbinstruktion kvar på dagen :)

Nationellt prov i kemi

Nu är jag klar med första delen på nationella provet i kemi det teoretiska jag ska göra andra delen om ca 25 min :)

På väg hem

Nu sitter jag på väg hem och ska plugga en massa kemi för att förbereda mig själv inför nationella proven imorgon har 2 delar ert skriftligt och man ska skriva en labbraport och sen på fredag ska vi då göra våran egna labb :( det suger hatar kemi men men finns inte mycket man kan göra men nu ska jag kliva av bussen snart så vi hörs

Dagens outfit måndag

Jeans: bik bok
Blus: vet inte fick den av mamma
Och sen uggs

Fuck it

Hemma idag

I uppiz i skolan

Dagens outfit- torsdag

Jeans- bik bok (flex jeans)
T-shirt- Gina tricot
Hoodie- Svea
Och sen uppsatt hår :)

Dagens outfit- onsdag

Jeans- cubus
Linne- Gina
Cardingan- vette fan :P
Mössa- Carlings

Lunch

Jag har lunch rast nu och sitter i uppiz och håller is på mitt långfinger för jag brände mig på hemkunskapen Asso jag är ett jävla klant Arsel på riktigt lixom. Och har dansat på just Dance 4 lite och jag messar med en viktigt person :P

Oups

Jag menade att rubriken skulle vara:
On My way TO hell på inlägget innan :P

On My way TO hem

Som ni nog märker på rubriken så är jag på väg till äckel skolan och jag ska vara där 09:00 istället för 09:40 för jag ska ha intensiv plugg i 20 min med per-Erik (Perkan min handledare) för att höja mina betyg i olika ämnen. Men jag har inget jag har att fråga om idag så vette fan vad ja ska göra men men. Idag efter skolan ska jag Gör en hemlig sak som kommer ta ca 5-10 min och efter det ska jag, Ina, Sofia och Isabel hem till Sara för att göra ett samhällskunskap projekt om en konflikt mellan Iran och USA, efter det blir det dans och en massa rep så allt sitter. Asso jag är så otroligt klumpig ibland jag glömde mitt busskort så när jag va framme vid busshållplatsen va det bara att gå tillbaka men som tur va hann jag med den bussen jag hade tänkt åka med från början så det va Nice :) ni får dangens outfit senare :P

God natt

Nu ska jag sova efter ett ganska jobbigt danspass, vi gick typ igenom placeringar och sen kom hon som ska sjunga live till oss dit och vi försökte vara synkade till henne och till gruppen så det funkar ca 75% just nu men vi har 4 träningar till innan ljus repet den 23 sen föreställningar det 24 och sen skolföreställning den 25 (mars). Men jag har en grej som jag jätte gärna vill göra den 22 men jag kommer nog inte få mina päron men jag ska försöka få dom att gå med på det för jag har längtat att få lite ensam tid med mig själv och bara dricka te och mysa i ett varmt täcke i mjukiskläder i ett kolsvart rum och kolla på chicflicks och gråta haha (det låter töntigt men jag har inte varit ensam på över 6 månader) så jag hoppas verkligen att jag får göra det här. Men nu ska jag försöka sova ska upp om 7 timmar så måste få sömn annars kommer jag dö haha

Sir Kilroy

Här är några bilder från igår :)

Hata min lilla rosa laptop

Gud va arg jag blir, vi har precis lagat min laptop och den är självklart skit seg det tog 3 timmar att ladda ett program för att sen kolla på det i 45 min det är riktigt segt Asso och det är inte internet för på andra stationella datorn tar det Max 5 min att ladda samma program. Men men jag ska väl vara glad att den funkar men det är ändå störande att det går så sakta. Nu iallafall så ligger jag fortfarande i sängen och tittar på tv och jag har öppnat fönstret för att få in lite luft. Idag är det extra rep med dansen kl 19 så det ska bli Nice men jag har världens tränings värk i bålen efter igår så skönt! Älskar att känna träningsvärk för då känner man verkligen att träningen gick bra :) men nu ska jag kanske äta lunch eller nått så vi hörs senare :D

Vaknat nyss

Ja som rubriken säger så vaknade jag för ca 1 timme sen och det ända jag har gjort är typ och ätit frukost och nu ligger jag i sängen och kollar på tv och håller på och försöker starta upp min dator :P som ni säkert undrar så är jag inte i skolan idag för att jag försov mig och det va typ ingen idé att gå för jag skulle komma fram när det va typ en lektion kvar på dagen så stannade hemma :P men jag ska plugga en massa och sen ikväll är det extra träning på dansen så det är roligt :)

Sorry + Ridning

Sorry för att jag inte har bloggat på en vecka men jag harinte haft lust eller tid så jävla mycket med skolan och plugget så det tar upp all min tid samt en massa extra rep med dansen. Så det har inte varit s¨å kul men nu är jag back on track och ska blogga skit ofta haha typ mellan 3-5 inlägg per dag :P 
 
Idag red jag två lektioner för jag red igen i josefins grupp (det är gruppen innan min vanloga grupp) och då fick jag en ponny som heter Zussie som är skit liten hon är typ till mitt bröst och när jag sträcker ut min arm så den är spik rak är den vid hennes manke så hon är en mini ponny (för mig haha) och hon är född 1992 och är en svensk ridponny. Hon är väldigt trevlig att rida om man känner henne, jag som sagt5 känner inte henne alls men hon va väldigt mysig att rida på iallafll särskilt när hon blev mjuk och började trampa under sig och så. Hon är jätte snäll så jag behövde inte änns hålla i henne i galoppen utan hon lysnna på varje skänkel så det va jätte roligt. Det va otroligt rolit att få sitta på en ponny har ridit ganska mycket stor häst nu för tiden men det är roligt det oxå. Skulle nog inte vilja rida henne igen för jag tycker att hon är för liten men det va roligt att få pröva :) den här lektionen va mellan 14:30-15:15
 
Det här är zussie.
 
Det va även ridning på min vanliga lektion 15.15-16.15 och då fick jag kilroy. Emelie (en tjej i min grup) va så jävla snäll så hon fixade och tog ner kilroy till det stora ridhuset åt mig, och det va en mamma i gruppen jag red igen i som tog zussie tillbaka till stallet. Ja idag va kilroy så underbar (som alltid) och jag kände verkligen den sista havltimmen att jag hade honom i handen och skänkeln så det va en sån otrolig känsla att jag och han va ett team. Vi tränade på slutor och det är inte hans område av expertis utan han har väldigt svårt för han vet inte vad han har fötterna samt han har förlånga bakben tillskillnad till hans framben så han lutar framåt och sånt. Men det gick otroligt bra för att vara han så är så stolt. Vi gjorde inte så mycket galopp vilket jag gillade för han är så skumpig och han kan inte bära upp sig själv än (det är därför han ska ha snodd när han rids) så gillar inte att galoppera på honom men, men. Jag vill jätte gärna rida honom mer men han är till salu och det va någon som provred honom igår och då va dom jätte intresserade så jag är så jävla lycklig att han kanske får åka till någon fridfull plats och bli jätte älskad. 
titta vad söt han är.
 
Aja men nu ska jag titta klart på Geordie shore på datan och svar på lite frågor på ask.fm 
( ställ mig en fråga på http://ask.fm/Emmzie97  )

Lunch

Idag hade vi håltimme på 2 lektioner så vi hade rast från 10:00-12:45 så jag Ina och Isabel drog till Alvik och käka donken, jag åt en sunde och 2 cheese va helt proppmätt efter det haha. Sen gick vi till uppiz så nu ska vi dra på lektion.

Sir Kilroy

Igår så red jag Sir Kilroy och han är helt underbar men han kicka en gång men det va när vi skulle göra öppna på böjt spår och det va jobbigt så det blev bara så men han är så charmig så det är lugnt. Vi gjorde en massa öppnor och det va ett skit bra arbete för han, han blev så mjuk och det kändes som jag hade alla bogar med mig och sånt. Vi hade lite lättsits i galoppen och det är jätte skönt på han för han är så otroligt skumpig man typ hoppar upp och ner så det va skönt han sökte sig väldigt fint neråt så då kunde jag samla upp honom och ha han i en ganska hög form och det va Nice. På slutet så skritta vi ut och han va lugn och säker så det va mysigt men det är så halt så han halka lite men det va nog lugnt. Men ett lyckat ridpass är alltid trevligt :)

Stallet

Idag är det rid dax och det ska bli fett Nice!! Men nu iallafall sitter jag i klubbis med Tin-Tin och chillar, idag fick jag Kilroy och Tin-Tin fick Wilma så det va väll awesome :) jag ska träna en massor på att få med alla bogar och kunna sitta i sadeln idag för jag vill att han ska gå rakt och inte snett eller nått sånt. Men vi får se hur det går :P

Idag

Idag så åkte jag hem till Tin-Tin vid 13 så fixade hon sig och sen åkte vi till Grill&Pizza House och åt KEBAB! Så jävla gott och så sen drog vi hem till henne och jag började klaga över mitt hår så vi drog till Vällingby och köpte hårfärg när vi kom hem färgade hon mitt hår det blev typ rött/lila/brunt skit snyggt! Och sen åt vi efter det så titta vi på melodifestivalen och efter det drog vi ut vid 21 typ och då drog Vi till grottan i Tin-Tins skola (Spånga gymnasium) och typ hängde där med en massa folk. Vid 22:40 så började vi gå hemåt, vi bestämde att jag skulle sova kvar här. Så nu är vi hemma och ligger i sängen och dricker cola och ska snart sova så det är Nice och jag längtar till att rida imorgon så jävla hårt!! Men nu får ni bilder från dagen :) pöss

GEE MIIG!!

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/club-l-714/candy-lace-neck-dress-714448-286/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/toppar/zoe-karssen-2472/skulls-muscle-tank-247243-1/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/toppar/wildfox-2301/triangle-cobain-tee-230141-29/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/toppar/rutcircle-540/paris-oversize-top-540693-26/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/toppar/jeane-blush-396/sofi-top-396321-29/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/toppar/vila-basic-848/femme-lace-top-848107-484/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/toppar/vila-basic-848/femme-lace-top-848107-14/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/toppar/jeane-blush-396/darling-sequins-top-396647-14/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/toppar/j-lindeberg-2184/shanya-fluid-drape-top-218456-14/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/toppar/elise-ryan-555/mesh-lace-bustier-top-555161-1272/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/blusar-skjortor/club-l-714/rivet-detail-blouse-714352-46/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/blusar-skjortor/pippi-lynn-1152/torin-studed-collar-shirt-601169-14/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/blusar-skjortor/club-l-714/amelia-detail-shirt-714342-14/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/blusar-skjortor/kaffe-139/ellen-chiffon-blouse-139354-76/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/three-little-words-620/colour-block-chiffon-dress-620095-18/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/paprika-754/dip-hem-open-back-dress-754156-29/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/nly-trend-917/chase-dress-917362-27/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jackor/supertrash-2447/jest-metallic-python-240010-98/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jackor/jofama-592/kenza-9-jacket-592042-46/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jackor/pepe-jeans-175/betty-jacket-175287-54/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jackor/only-589/poison-denim-stud-biker-589765-33/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jackor/gestuz-143/test-jacket-143275-162/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/byxor-shorts/sams%C3%B8e-sams%C3%B8e-803/debra-pants-803295-14/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/byxor-shorts/sams%C3%B8e-sams%C3%B8e-803/debra-pants-803391-29/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/byxor-shorts/only-589/joy-leggings-589767-2488/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/byxor-shorts/only-589/joy-leggings-589767-2490/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/byxor-shorts/sallycircle-541/olivia-neon-zip-jeans-long-541167-2488/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/byxor-shorts/velour-453/kimmie-short-legged-trouser-453191-46/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/byxor-shorts/club-l-714/stud-side-leggings-714381-14/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/byxor-shorts/estradeur-1043/cheryl-leggings-104363-18/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/byxor-shorts/sallycircle-541/olivia-coated-jeggings-212401-24/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/byxor-shorts/sisters-point-913/fam-pants-913471-647/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jeans/motel-604/jordan-jeans-604149-162/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jeans/nudie-jeans-100307/tight-john-denim-stretch-307005-33/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jeans/jfour-280/roxy-slim-jeans-d204-185-280038-29/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jeans/only-589/slim-low-jolina-ro882-589770-5261/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jeans/nly-trend-917/it-pants-917368-92/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jeans/vila-479/rider-print-cropped-jeans-480151-2448/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jeans/dr-denim-202/kissy-denim-leggings-2-601367-3648/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/byxor-shorts/by-malene-birger-632/enea-legging-632177-14/
http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/jeffrey-campbell-905/spike-905047-14/
http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/jeffrey-campbell-905/lita-cap-905090-14/
http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/nly-shoes-427/haniel-428377-14/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/bohemian-society-100320/diamond-rio-silver-bra-105553-14/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/club-l-714/smax-stud-bra-top-714455-27/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/strumpbyxor-stay-ups/sneaky-fox-100410/colette-pantyhose-216387-122/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/wonderland-116/nakano-bra-116599-27/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/badkl%C3%A4der/hela-set/vitamin-a-gold-171/siren-top-cosm-bottom-set-171439-14/
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/badkl%C3%A4der/hela-set/hot-anatomy-2481/bandau-fringes-bikini-248018-67/
 
 
 
JA DET HÄR ÄR ALLT JAG VILL HA!!!!!!!!
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Spela poker, casino, bingo m.m online. Massor av bonusar på Bonusar inom Poker, Casino, Slots med mera - PokerCasinoBonus