ARKIV makeitreal.webblogg.se -

Sorry för den dåliga uppdateringen

Hatar det här!

Ja jag blev tvungen att stanna hemma idag igen sp det blir ingen konsert för mig, jag klarar knappt av att prata utan att det gör bajs ont så det kan bli svårt att sjunga lixom. Men men jag kommer ligga i sängen hela dagen och sen imorgon ska jag till doktorn för att se om jag har halsfluss eller influensan och sen kolla mina finnar och kolla vrf jag har så oregelbunden tjejvecka. Så det är skit kul, NOT!!!!men nu ska jag sova lite till så vi hörs senare

Kommentar + GLASS!!

Av grinchen: du är duktig! får du betalt för att du har reklam innan dina filmer?

Svar: nej det får jag inte. Och tack

Mamma kom hem med glass från Lidl idag så jävla gott!

Konstig vinkel men jag dansar i fredags

Jag och Ina dansar i fredags

Jag har ont, jag har ont, LML!!

Jag svettas!!!

Asso Gud det måste vara nått fel på mig för ca 10 min sen frös jag som fan men nu så svettas jag som en gris, de är hemskt, kan inte sova!!!

Sjuk

Jag blir så irriterad på min kropp och dess dåliga tajming, jag har feber, svullna halsmandlar och migrän det kan inte bli bättre vad säger ni?
Men jag va inte på femtastic idag efter som jag blev sjuk men jag måste gå imorgon Asso seriöst jag klarar inte av att gå en till sekund utan att vara där! Men nu kommer några bilder på kläder som jag vill ha men jag är pank, ni kommer tycka att jag har en cp stil men det skiter jag fullständigt i mohahaha ;)

Middag

Nu har vi ätit middag och det blev pasta sallad (det va tacos till lunch) och jag mår fett dåligt, jag har migrän och jag är så sjukt trött jag lovar att jag kommer somna när som helst. Som sakt så kl 18:00 ska vi ha inspirations konsert och lite pepp möte typ så det ska bli Nice, det är några som ska komma hit och rappa så det blir fett awesome! Men nu ska jag slappa och lyssna på Saras spotify :)

Femtastic

Är på bästa lägret nu, så jävla Nice! Får lära mig att rappa och grejer, hade en skit cool workshop imorse där vi skrev egna rapp texter och framförde dom, såklart så framförde jag inte min för min scen skräck tog över mig men vi får hoppas att den försvinner lite under lägret iallafall men nu ska vi ha en till workshop så peace

Fredags mys

Idag så är det fredag (åtminstone i ca 30 min till) och jag vakna upp med skit ont i halsen, bra tajming eller hur NOT! Men iallafall så skippa vi (jag och en polare) extra engelskan och bara chilla istället :) vi är så busiga haha. Men efter det så va det lunch och det va bajs äckligt, det va bräckt Kasler med potatis gratäng och det smaka ingenting det va som att äta papper, usch! Efter det så dansa vi igen och jag har 2 videos på det som kommer upp på måndag för jag har inte tillräckligt med internet för att ladda upp dom. Jag är just nu hemma hos syrran för jag ska sova här tills söndag och mysa bara. Vid 19:30 kom Tin-Tin och vi titta på the grudge fast den japanska variationen och den va sådär bra vi satt typ och as garva hela filmen. När den va slut så ville vi ha kladdkaka så vi gick till Hemköp och köpte:
Kladdkaka
Nötkräm
Chips
4 st energidrickor
Så det va Nice, medans vi åt det kolla vi på the dictator och den va sådär, rolig iallafall men hon åkte härifrån ca 23 så det va Nice. Imorgon är det första dagen på Femtastic och jag har skit ont i halsen, bra va eller inte... Men vi får köra iallafall, Sara har feber och hon ska gå så det här klarar vi :) men nu måste jag sova jag ska upp om ca 6 timmar så lite sömn vill jag ha ;) så god natt

(Ni får en bild på när Tin-Tin precis har ramlat hahaha)

Sorry

Sorry Asso jag har verkligen inte haft tid att blogga, jag har haft plugg och träningar men det SKA bli bättre! Men nu iallafall så ligger jag i sängen och kollar på tv, idag har varit en helt normal torsdag absolut inget speciellt. Men på dansen så provade vi kläder och det gick ganska bra faktiskt, och det va Nice :) men nu ska jag sova så god natt så hörs vi imorgon :)

OBS ALLA HÄST ÄGARE!

Alla ni som har häst/hästar och om ni ska bort under sommaren, så ni behöver hjälp under sommaren med era hästar så finns jag och min kompis Tin-Tin som hjälper jätte gärna till. Kika mig på Emmi97 eller mejla mig på: parad97@hotmail.com om du vill ha information :)

Åker skridskor med Ina

VIKTIGT MEDDELANDE FÖR ALLA SOM HAR HÄST!

Alla ni med häst/hästar som ska åka bort i sommar och behöver hjälp med era hästar så kontakta mig eller min kompis Tin-Tin (sweetstrawberrydream.blogg.se) och ni kan kontakta oss på våran Kik:
Emmi97 eller troollet.com
SÅ NU KONTAKTAR NI OSS TACK :)

Biologi prov

Nu Har jag gjort biologi provet och det va ganska enkelt faktiskt, förvånande men det va det så nu får vi se efter lovet hur min lärare tyckte att det gick, nu ska vi åka skridskor i stora mossen så hej då

Om dagen

Sir Kilroy

nu kommer några bilder från gårdagens lektion på sjukt fina Sil Kilroy och jag tycker han är så söt för han liknar i hans personlighet min absolut älsklings ponny Parad (som inte längre finns med oss) så han har fått blivit en Sir Parad för mig haha 
 över böjd till ytterskänkel (lösgörande)
 
ja så här fin är han och det va första gången på ca 1 år som jag ridit honom så det känns skönt att få vara på hans rygg igen (han har snodd för att hjälpa honom arbeta rätt med hals och nacke så han kan bygga upp sina muskler som han har tappat under det senaste året). 

Skolan

Nu har jag lunch rast och sitter i uppiz med en massa roliga personer och jag dansar just Dance 4 men jag har så jävla ont i mitt knä det är hemskt och bara usch men ska till doktorn imorgon för att se om det är en sträckning eller en inflammation. Så nu sitter jag här och för ca 1 timme sen hade jag muntligt prov i sv ( Nationella ) och man fick ett papper som man skulle läsa och sen skulle man diskutera och argumentera och i min kropp va det: Nora, Ludvig, Eric och Robert och mig då, det gick sådär jag fick texten om Snövit så det va bajs enkelt. Men nu ska jag vara lite social så hörs senare :)

Ridning på Sir Kilroy

Program ridning på pinocchio

Om dagen

Kommentar + lite annat snack

Av Humw: SATAN vad duktig du är på att dansa!!

Svar: tackar man tackar :)

Och nu sitter jag på väg hem från dansen och det va hemskt. Jag harar verkligen att improvisera men det är bara för jag tänker för mycket på va jag gör och jag kan lixom inte bara släppa löss och låta musiken ta över mil kropp :/ aja men det kommer komma upp en video senare ikväll som jag gjorde innan dansen :)

Jag, Ina och Susanna dansar

Vi har just Dance 4 i skolan på våran "fritidsgård" som vi kallar uppiz :)

Matte

Jag har bajs matte just nu och jag hatar verkligen matte, jag fick göra en diagnos som alla gjorde i måndags men jag va inte där. Och den va så jävla svår !! Hemskt och jag typ fuska (jag messa med en kompis som hjälpte till med formler osv) men aja. Nu lyssnar jag på musik och orkar inte plugga haha så jag skriver här istället :) skit bra men jag kommer att skriva idag bara för jag kommer hem runt 22-23:00 ikväll så det blir mest skrivande om jag inte gör någon videoblogg i skolan :)

God natt världen

Video innan dansen

Mot skolan

Asso jag hatar att vakna på morgonen och veta att man måste tillbringa sin dag i skolan. Det är den mest hemska känslan i världen, jag skulle bara vilja stanna hemma under det varma täcket i sängen i och mysa istället för att gå på lektioner. Aja alla måste ju så det är bara att försöka vara positiv och gå med huvudet högt och ett leende på läpparna. Idag är det tisdag och det är lite sov morgon jag går från 09:40-14:40 så det är nästan exakt 5 timmar om vi inte drar över på kemi lektionen som vi har sist. Så nu är kl 09:24 och jag sitter fortfarande på 117 för den va typ 5 min sen så jag kommer missa tuben så jag kommer komma försent och det är ju fantastisk (eller inte). Men jag bloggar mer på lunchen så vi hörs senare pöss!

(Bilden är från igår)

Ge mig!!

Jag vet inte varför eller vad jag ska ha den till utan jag vill bara ha den!

ge mig nu!!!!!

 1299 kr
699 kr
329 kr
499 kr
879 kr
579 kr
1499 kr
649 kr
99 kr
 79 kr
 69 kr
 129 kr
 (bandage lindor) 69 kr
 249 kr
 679 kr
 (fast i svart) 499 kr
 199 kr
 (täcket) 499 kr
 299 kr
 
 
Det finns ingen chans på hela världen att jag har råd med allt det här, sammanlagt blir det : 9301 kr och det är så jävla mycket pengar men man får väll önska sig iallafall ;)
 

Eftermiddags video

Morgon video

Hej

Kommentar + bilder från när jag platta Lisas hår

Av anonym: Sverige kanske tänker på att rösta fram talanger som faktiskt kan vinna och inte bara rösta på utseende

Svar: vad menar du? Vilken tävling och vilken slags talang?

Och nu kommer en efter bild och en hälften bild :) på Lisas hår haha

Och en bild på Rendy red som jag red idag

Ridning

Mot stallet

Nu sitter jag i bilden tillsammans med Tin-Tin och det är mamma Om kör, vi är på väg till stallet redan nu för att ha en tidig hopplektion och jag är så jävla taggad! Jag tror att jag kommer få amber men är inte helt 100 så vi får se. Men nu ska jag vara lite social här i bilen så vi hörs senare pöss

Dax att sova :)

Nu ligger jag och Tin-Tin i min säng och ska snart sova, så jag slänger in ett inlägg om stallet och kvällen. I stallet så red Tin-Tin romanov på en dressyr träning och det gick as bra tycker jag, han såg trevlig ut helt enkelt. Det va våran Ridlärare Susanne som hade träningen så det va bra och samtidigt som hon red satt jag, jossan och Jessica i ett hörn och snacka samt filma när hon red och vi typ prata om massa olika grejer så det är awesome. När vi kom hem till mig så drog vi till Coop nära och handla snacks, när vi kom hem målade jag hennes tå naglar och sen blev det mat. Vi hade potatis klyftor med fläskfilé och fetaostsås till middag och det va äckligt gott!!! När vi hade ätit klart så gick vi in till kontoret och kolla på lite olika saker på datan och sen blev det melodifestivalen! Och ANTON ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!! Men jag förstår inte hur han inte kunde komma till final?!?!? Vad tänker Sverige med? Stortån? Så det blev jag fett frustrerad på. Vårat snacks blev: ananas med smält choklad och glass och det va äckligt gott :). Senare på kvällen så fick hon idén att klippa som "hål" i några av mina Linnen så hon fick tre olika som hon klippte mönster på ryggen på och det är de på bilden som hon skapade :). Så nu är kl typ 23:36 och vi ska sova för vi ska upp tidigt imorgon och rida så god natt :)

Hemma hos Tin-Tin

Nationella i sv del C

Nationella del A i sv

Nu är jag på väg till skolan för att ha nationella i sv (igen) fast nu ska jag ha del A och inte del B som jag hade i onsdags :) så nu ska jag skriva så det är skriftligt. Jag har mig ett halvt paket kakor, päron smakis (3st), pannkakor och digistive choklad bars :) så nu är jag redo för att kötta!

God natt

Nu ligger jag i sängen och kollar på tv, jag ska typ sova snart men jag väntar på ett svar från en viss person som börjar på G!!!!! Men iallafall så va det dans idag och jag är fett negativ när det gäller den här dansen för jag tycker den är svår och jag blir bara arg, men idag gick det konstigt nog bra. Jag fick en massa beröm på mina diagonaler och hopp så det va fett Nice. Efter dansen så tog jag sällskap med Matilda till Bromma plan och det satt en gubbe brevid henne som va fett Cp och när jag försökte berätta för Matilda vad Amber(en häst) har för kroppsbyggnad så beskrev jag den som biffig och stor då säger han att jag är som Amber stor och tjock och Matilda typ bah ursäkta? Och han typ lukta skit mycket sprit så jag tar inte åt mig alls, just nu mår jag rätt bra med mig själv så jag håller huvudet högt och ignorerar det totalt :). När jag kom till Bromma plan så kom mamma och hämta mig, när jag kom hem va det bara rakt in i duschen. Så nu är jag ren och luktar hyfsat gott, så nu ska jag sova så god natt

Bajs!!

Har en ful dag!

Slutat

Ja nu har jag slutat, hade bara engelska idag sen så hade jag håltimme och då hade jag behövt vänta från 10:50-12:55 ensam bara för att gå på matten så det pallar inte jag så jag drog hem. Nu sitter jag på 117 på väg hem och jag har ful/äckel dag så när jag kommer hem ska jag byta om till mina största mjukiskläder och känna mig liten för en gångskull.

Skola

Ja nu är det skola igen då, jag är så fruktansvärt trött på att gå till skolan så jag bryter nog ihop snart. Det ända som håller motivationen uppe är att jag slutat i den här skolan den 12 juni! Då behöver jag aldrig gå till den igen. Idag är det torsdag och jag börjar dagen med att försova mig så jag missar hela fysik lektionen men jag sitter på bussen nu till skolan för att hinna med engelskan innan lunch. Och jag har en ful dag idag så allting är fel, sminket kladdar sig, håret står åt alla olika håll och jag ser fetare ut än vanligt. Så idag är det en bajs dag. Det ända jag har att vänta på är dansen kväll och förra torsdagen gick det åt pip svängen så idag har jag bestämt mig för att vara i min lilla bubbla och inte bry mig att alla tittar på mig utan jag ska kötta som fan!!

FML!!!

Asso jag hatar att få dom här känslorna! Dom är onödiga och kommer aldrig besvaras på samma sätt tbk så just nu kan jag inte sova för jag ligger och försöker få bort dom här känslora men jag lyckas Inge vidare så FML!!!

Scream and shout

Dans

Nu är jag på väg till dansen och det är ballett idag och det betyder styrketräning! Äntligen vill verkligen ha en massa styrka så man blir snygg till Beach 2013. Och vi kommer nig fortsätta på koregrafin som våran dans lärare (Ann-Sophie) har satt ihop till musiken av den kinesiska nötknäpparen eller nått sånt, så nu köttar vi gärnet!!

Nationella provet i sv del C

God morgon

Ja nu är det onsdag och jag börjar dagen med att vakna kl 07:20 lite sent för vi skulle ta bussen som gick 54 men den hann vi inte med så vi försökte ta 01 bussen men den hann vi inte med heller men 02 bussen den kom vi med. Jag och tinnis skildes åt vid svandammen och därifrån åkte jag vidare till skolan. Nu sitter jag på 117 mot Bromma plan på väg till skolan, när jag kommer dit kommer jag vara ca 5-15 min sen. Jag har mitt första nationella prov nu på morgonen så det va en hemsk dag att komma försent på men, men vad ska man göra lixom? Så jag hör av mig lite senare om hur det gick osv.

Hemma hos Tin-Tin

Nu är jag hemma hos tinnis och ska sova här inatt igen, nu har jag sovit här sen söndags till idag tisdag så 3 nätter om man räknar med idag :). Idag så åkte jag hem innan skolan och fixa mig, sen åkte jag till skolan och jag hade hemkunskap som första lektion och maten blev så jävla god. Vi har som ett projekt så det är 4 grupper som lagar olika slags mat och sen smakar alla på allas mat. Den första gruppen gör något med kyckling/lamm den andra gör något vegetariskt och den tredje gör något med svensk husmanskost och sen den fjärde gör något med fisk :) så idag skulle min grupp göra något med kyckling/lamm och vi valde kyckling. Vi gjorde en boliviansk potatissallad, det receptet fick vi av Isabels mamma. Och vi stekte kycklingen i grillkrydda och salt/peppar för att få yta sen så ungsgratinerade vi kycklingen i matfett och vitlök så den blir genom stekt, vi hade en sallad till det som innehöll: isbergssallad, morötter, äpplen, gurka och tomat :) det va så jävla gott OMG!! Och eftersom man äter på hemkunskapen så äter man ju självklart inget till lunch :) och då så typ gick jag och isabel och Ina till korridoren och chilla. Det va extra engelska efter lunchen men min lärare vabba så vi hade håltimme. På håltimmen så fick jag,Sofia och Nora till uppiz och spela lite just Dance 4 och jag Slog High Score på hela spelet wooop wooop!! Men efter det hade vi kemi och vi labba och det va jag och Ludwig L som labba ihop och det gick faktiskt riktigt bra :). Efter skolan va det högstadiets dag och då stod jag i köket och bryggde kaffe med Sofia och Maria, när klockan blev 17:50 så sprang jag, Matilda och Nora till tuben för vi skulle till karlaplan och se på en föreställning och den va SÅ JÄVLA FUCKING BRA!!! Det va Stockholms estetiska gymnasium som hade den här föreställningen som innehöll teater, musik och dans. Den va sjukt kul, när jag kom hem så packa jag ner mina saker i en väska skit fort och sprang till bussen hem till tinnis, nu har jag duschat och är klar för att sova så god natt och ha en bra sov tur :)

Sitter på tuben

Nu sitter jag på tuben mot karlaplan för att se en föreställning på maximteatern med dans gruppen så jag skriver när jag kommer hem hur det va osv
Nu kommer det en bild på Sofia med kaffet som Vi bryggde till högstadiets dag och sen en bild på mig från idag :)

Del 2 på näspiercingen

Del 1 på näspiercingen

Hemma hos Tin-Tin

som rubriken säger så är jag hemma hos Tin-Tin och jag ska sova här i natt igen så det blir nice. Idag så har jag inte gjort så mycket förutom vaknat åkt hem igen för att sminka mig och fixa håret och äta osv. Sen vid 15 så åkte jag för att möta tinnis (Tin-Tin) vid hennes skola. Vi åkte hem till henne och chilla och åt middag och kolla på film (den heter Dirty Deeds) och den va ganska bra. Innan middagen gjorde vi något speciellt jo, vi piercade min näsa med en nål. Det gjorde knappt ont så det va e lättnad, och just nu har jag i en stav bara som jag ska böja till imorgon så det blir att sova med plåster på näsan haha. Nu sitterjag här vid tinnis dator medans hon bajsar fast nu kom hon tillbaka och hon stinker... haha.Nu ska vi typ gå ut med ozzy eller nått, så ni får ha en skit bra kväll så hörs vi senare


 

Dagens outfit

Ljusa jeans från cubus
Grön militär tröja från kapphal

nu så

nu har jag svarat på 421 frågor om mig själv så det är bara att läsa på haha 

lite till

Testet börjar: 14:41
1. Fullständigt namn? -Emmi Katarina Liljegren
2. År?- 15
3. Vart bor du? - i spånga
4. Färg på ditt hus? - tegelsten
5. Hus eller lägenhet? - villa.
6. Klass? -  9c

7. Vilket år tar du studenten? - 2016
8. När gick du upp i morse? -  halv 7
9. När ska du sova? - typ ikväll
10. Vad har du ätit idag? - 2 mackor,glass,nachos och pasta
11. Dagens klädsel? - ljusa jeans med millitär tröja
12. Dagens smink? - conceler med svart kajal och mascara
13. Dagens roligaste? - träffa Tin-Tin

Socialt:
14. Har du många vänner?-  nja
15. Har du ovänner? - jadå.
16. Vem chattade du med senast? - David
17. Har du pojk-/flickvän? - nej
18. Vem pratade du med sist? - mamma
19. Vem fick du senast sms ifrån? - David

Favorit:
20. Film? - Flicka
21. Låt? - daughters of darkness med halestorm.
22. Mat? - köttbullar med makaroner
23. Dryck? - sprite
24. Färg? -  Grönt
25. Stad? -  stockholm.
26. Land? - USA.
27. Ämne i skolan? - Engelska
28. Människa? - ingen

Senaste:
29. Gången du shoppade? - vette fan
30. Gången du bakade? - tisdas
31. Gången du stulit något? -  söndags
32. Gången du rökte? - lördags
33. Gången du drack? - ett bra tag sedan.
34. Personen du kramade? .- Ina
35. Personen du pussade? - Isabel
36. Personen du dampade på? - mamma
37. Personen du bråkade med? - Ina
38. Personen du blev ovän med? - ingen aning.
39. Gången du fick skrattattack? - i går
40. Personen du snackade i tel med? - Tin-Tin
41. Gången du grät ? - igår
42. Gången du var kåt? -  typ vette fan förra veckan nån gång
43. Personen du sa snygg till - Gustav

Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - svart
45. Hund eller katt? - katt
46. Ute eller hemma? - ute
47. Tvspel eller datorspel? - tvspel
48. Singel eller upptagen? - upptagen.
49. Hångla eller ha sex? -  sex
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn.
51. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad.
52. Blont eller svart hår? - svart hår
53. Har du blåa ögon eller bruna? - bruna
54. Choklad eller lakrits? - choklad.
55. Coca cola eller fanta? - coca cola.
56. Pizza eller kebab? - kebab
57. Randigt eller prickigt? - randigt.
58. Blatte eller svenne? - svenne.
59. Älska eller bli älskad? - bli älskad.
60. Leva eller dö? - dö
61. Vänner eller familj? - vänner

Antal
62. Personer du älskar? - familj och vänner
63. Personer du hatar? -  typ 6 just nu
64. Glassar du ätit på en dag? - typ 10
65. Gånger du haft minnesluckor? - oj, massa gånger.
66. Gånger du varit hög? - nej
67. Personer du saknar just nu? - 1
68. Gånger ditt hjärta brustit? - 2 ggr

Vem:
69. Kommer du inte överens med? - alla typ
70. Vill du kyssa nu? - Gustav
71. Ska du träffa imorgon? - en massa olika
72. Sjöng du senast för? - mig själv.
74. Spelade du tvspel med senast? - i fredags.
75. Vill du ta med på resa nu? - Gustav
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - rasister
77. Förtjänar att dö? - homofober
78. Är söt? - Gustav
79. Vill du sova jämsides med i natt? - Gustav 

Vad:
80. Gör dig glad? - kompisar
81. Gör dig ledsen? - en massa olika saker
82. Vill du helst göra nu? - chilla
83. Önskar du att du slapp göra? - gå i skola.
84. Vill du ha nu? - massa pengar.
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - piercing i tungan eller läppen samt pengar xD
86. Längtar du till? - jag ska träffa en kille
87. Tycker du om dina betyg? - sådär
88. Ångrar du i ditt liv? - olika saker inte särskilt mycke faktiskt 
89. Är det bästa som hänt dig? - mina kompisat

Vad tycker du om?
90. Rökare? - nice
91. Bråk? - det är roligt.
92. Killar? -  underbara !
93. Tjejer? - oftast tjatiga.
94. Skola? - tråkigt.
95. Framtid? - längtar

Övrigt:
96. Är du kär? - nej
97. Hur lång är du? - 163.
98. Första tanken när du vaknade? - Gustav'
99. Sista tanken när du somnade? - 'FML'
100. Hur mycket är klockan nu? - 14:55

ännu mer haha

Sagt nej till samlag?: - nej
Varit medvetslös: nej.
Hånglat med nån riktigt ful: ja.
Hånglat med fler än 50 pers:  nej.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nej.
Gjort något riktigt dumt: ja.
Gjort något du verkligen ångrar:  ja.
Blivit full på ett släktkalas: nej.
Varit full i skolan: nej.
Blivit portad ifrån en krog: nej.
Varit otrogen: ja
Slagit sönder en tv: nej.
Önskat att du var det motsatta könet: bara 1 vecka i månaden.
Överdoserat: ja
Åkt ambulans: nej.
Gjort nåt olagligt: ja.
Fått din mamma att gråta: ja.
Slagit ner någon: nej
Skämts över dina föräldrar: ja.
Skämts över dig själv: ja.
Ätit från en papperskorg: nej.
Kissat ner dig av skratt: ja
Sagt jag älskar dig och menat det: nej
Bråkat med din pojkvän:n nej
Dricker du: ibland.
Vem är din bästa vän(er): Tin-Tin, Ina och Isabel
Vad är du mest rädd för: tandläkare
Vilka kläder sover du i: t-shirt och tights
Vart vill du gifta dig: vill inte gifta mig
Vad hatar du verkligen: lögnare
Varit kär: nej
Är du ett hälsofreak: nej
Har du varit kär i någon du inte haft chans på:  ja.
Är du ensam nu: ja.
Vill du gifta dig: nej
Vill du ha barn: ja, 3 st

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: ingen
Såg dig gråta: Tin-Tin
Fick dig att gråta: mamma
Du delade en drink med: ingen
Du gick på bio med: ingen
Skällde på dig: ingen
Du kysste: ingen

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: ja.
Köpt någonting: ja.
Varit sjuk: nej
Sjungit: ja.
Saknat någon: ja.
Haft sex: nej.



JAG HAR:
Digitalkamera: nej
Telefon på rummet: nej
Egen dator: nej
Könssjukdom: nej.
Husdjur: ja.
Bra kompisar: ja.
Tar du receptbelagda mediciner: nej
Vem vill du fika med just nu: ingen



SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft sex?: ja.
När var din första kyss? : 2010.
Hur gammal var ditt äldsta hångel? - 96:a
yngsta? - 98:a
Hur många seriösa förhållanden har du haft? - 0
du varit riktigt riktigt kär i?  - ingen
vad tycker du om kärlek? - mys
Har du flashat/strippat nångång? - haha på driv.
Saknar du någon speciell person? - nej
Har du svårt för att bli kär? - ja.
När kysste/hånglade du med någon sist?  - typ förra året
Är du singel? - ja.
när fick du senast en komplimang?  - vette fan
träffat någon internet person? - nej
Har du hånglat med någon av samma kön? - ja, det har väll alla

ännu mer

Kryssa i vad du gillar mest



() Blått | Grönt (x )

() Piercing i näsan | Piercing i läppen (x )

() Msn | Skype (x )

( ) Finnar | Fräknar (x)

(x) Vit choklad | Mörk choklad ( )

( ) ICA | Coop (x)

(x) Surt | Sött ( )

() Lakrits | Choklad (x)

(x) Tuggummin | Halstabletter ()

( x) Kärlek | Vänskap ()

(x) Sova | Äta ( )

() Frukost | Lunch (x )

() Majs | Gurka ( x)

() Linser | Glasögon (x)

() Bevakare | Vänner (x )

(x) Småbarn | Tanter ( )

(x) Stockholm | Göteborg ( )

() Japan | Kina (x )

(x) Läppstift | Läppglans ( )

( x) Självmord | Bilolycka ()

( ) Feber | Ont i halsen (x)

() Kallt | Varmt  (x)

(x) Vatten | Oboy ()

( ) Öl | Saft (x)

( ) Vinter | Sommar (x)

() Snö | Regn (x)

lit mer om mig

OM DIG

Namn -
 Emmi
Bor - i Spånga
Syskon - 2 st ingifta storesytrar
Ålder - 15
Född - 23 september 1997
Ögonfärg - blå/grå
Längd - 163.
Sko storlek - 38.
Höger eller vänsterhänt - höger.
Stjärntecken - vågen
Hårfärg -  för tillfället rött
Födelseort - hässelby 




DAGENS..

Låt -
 true colors
Saknad - pojkvän
Kläder -  ljusa jeans med en millitär grön tröja
Smink - yes

Underkläder - trosor och bh
Mat - pasta
Köp - godis
Göra sen -
 ta näspiercing
Godis - söta/sura och chocklad
Pinsammaste -  vette fan



SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp -
 sådär
Tycker du om godis - ja.
Hur många gånger i veckan äter du godis - 2-3 ggr
Äter du oftast nyttig mat - jag försöker men nja
Var någonstans på kroppen har du mest muskler - mina ben
Tycker du att du själv är söt/snygg - nej.
Du ger mycket komplimanger till andra - ja
Är du nöjd med ditt förnamn - ja
Du tycker att du själv är smart - nej.
Vad är det sämsta hos dig - att jag inte har något tålamod
Vad är det bästa hos dig - att jag ger en posetiv utsrålning
Har du bra självförtroende - nej.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - olika.
Du tycker om att vara med killar - ja det är det bästa
Känner du dina grannar -  ja.
Vad har du för färg på dina underkläder idag - grönt och gult
Äger du några Björn Borg trosor - ja.
Hur många? - vette fan typ 3-5 st
Är du en Björn Borg-fjortis ?  - nej vrf skulle jag?
Använder du BH: ja.
Gillar du skolan - nej
Har du någon gång skolkat -  ja. en massa ggr
Spelar du något instrument - nej men vill lära mig gitarr
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll,badminton och nu går jag på dans och ridning
Har du några tatueringar -  nej
Har du några piercningar - ja, i naveln och snart i näsan
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - beror på
Tycker du om djur - ja.




BRUKAR DU...

Sova-
 ja.
Ta mediciner du inte borde ta - ibland
Röka - nja
Snusa - nej.
Dricka - ibland.
Skada dig - kan hända
Klä dig i svart -  ja.
Hata folk - aa hatar dom flesta
Lita på folk - har en tendens på att lita på fel personer
Skada dig med flit - ja
Drömma mardrömmar - nej
Gå i skolan - ja.
Gå i kyrkan - nej.
Ljuga - kan hända
Vilja dö -  ja.




NÄR...

Åt du senast -
 nyss.
Läste du ut en bok senast - ja
Köpte du något senast -  idag.
Svor du senast - idag.
Sjöng du senast -  nyss.
Klagade du senast - för typ 20 min sen
Klantade du dig senast -  nyss




HAR DU...

För många vänner -
 nej
Förföljelsemani - verkligen inte
Någon annan psykisk sjukdom - inte vad jag vet
Skadat någon - ja.
Färgat håret - ja.
Egen dator - nej
Gjort bort dig rejält -  ja.


ÄR DU...

Snäll -nja
.
Snygg -  verkligen inte
Söt - nej.
Lång -
 nej.
Kort - ja.
Klantig - ja.
Tönt - sådär
Tjock - ja.
Smal - nej.
Romantisk
 - nej

Fakta om mig själv.

 

135 frågor

 

Fem frågor om förhållanden
är du singel? - ja.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja.
kärlek eller sex? - båda.
har du varit kär i någon? - nej
finns det någon för dig just nu? - kanske


Tio frågor om dig själv

fullständiga namn? - Emmi Katarina Liljegren
när fyller du år? - 23 september
några utsmyckningar på din kropp, isf var? - piercingar, naveln och snart näsan 
vad har du på dig just nu? -  ljus blå jeans med en millitär grön tröja
vilken årstid är bäst? - sommar.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - håret och sminket sitter perfa
vad tycker du mest om hos dig själv? - mina läppar och ögenen
vad är du bra på? - vara posetiv 
vem älskar du mest på denna jorden? - min mamma 
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon.

 7 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Tin-Tin
vem är den roligaste av dina vänner? -Tin-Tin

vem är snyggast av dina vänner? - alla mina kompisar är super duper heta

vem är mest partyprisse? - Tin-Tin
vem är den du helst har filmkväll med? - Ina
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Isabel
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Tin-Tin

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nej
vem är farligast i din familj? - typ ingen (isåfall jag)
vem ser roligast ut i din familj? -Rasmus
vem är coolast? - jag såklart
har ni något husdjur? -en katt.
vem har du mest gemensamt med? - Moster Helena
vem står för underhållningen? - olika varje gång (mest jag)
vem sover du oftast med? - typ ingen
roligaste kvällen med familjemedlem? - mamma och torbjörn

10 frågor om idag

vad har du gjort? - åkt hem från Tin-Tin och ätit glass
har du varit glad idag? - sådär
har du varit ledsen idag? - inte änn
har du gjort något bra idag? - det tror jag inte
vad ska du göra nu? - snart titta klart på ponny akuten
har du gjort något dåligt idag? - det tror jag 
vad har du ätit idag? - 2 mackor och glass
har du duschat idag? - nej
är du trött nu? -  inte så myckert lite små trött bara
vad händer imorgon? - skola, högstadietsdag och föreställning med dansgruppen vid karlaplan

SKOLAN

Går du i skolan? - ja.
Har du varit i skolan idag? - nej.

ANNAT

Hur mår du just nu? - hyfsat
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja.
Har du piercat dig? - ja.

TELEFON/MOBIL

Vem ringde du senast? - Tin-Tin
Vem ringde dig senast ? - Tin-Tin
Vem sms:a till dig senast? - David
Vem sms:a du till senast? - David

ÖVRIGT

Är du hungrig just nu? - aa
Vad är klockan nu? - 12:35
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - svtplay, youtube och blogg

FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - typ 10 min sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - igår

SPORT

Går du på någon sport? - ja.
I så fall, vilken/vilka? - ridning, dans
Trivs du med den sporten? - älskar den
Tycker du att den sporten är rolig? - absolut
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - den gör mig mer lycklig

ÖVRIGT

Gillar du punk - ja 
Har du sminkat dig idag? - ja
Isåfall, vad för smink? - conceler, svart kajal, mascara, ögonbryns skugga/penna
Vad har du på dig för trosor just nu? - gröna
Hur ser dem ut? -det är blommor på 
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - normal
Hur ser den ut? - gul

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - ja.
I så fall, vilken låt för tillfället? - listen, beyonce
Vad gillar du för musik? - typ allt 

KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - såklart
Har du fler än 3 jeans? - jadå
Har du fler än 5 tröjor? - aa.
Har du någon märkesväska? - nope
Har du resteröds-trosor? - nej.
Har du en vit bh/topp? - ja.
Har du en svart bh/topp? - haha såklart
Har du märkesjeans? - ja.
Har du märkeströja? - ja.

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja.
Använder du Wax? - ibland
Använder du ögonskugga? - ja.
Använder du kajal? - ja.
Använder du hårspray? - nej
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mouse? - ibland
Använder du deodorant? - jadå.
Använder du skiinspray? - nej.
Använder du parfym? - jadå.
Använder du ögonfransböjare? - nej
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Andänder du brunkräm? - nej.
Använder du rouge? - ibland
Noppar du ögonbrynen? - ja.
Uppsatt hår eller hängande? - beror på vilken dag men uppsatt mest
Plattar/lockar du håret varje dag? - plattar.
Duschar du varje dag? - bara kroppen men håret varannan dag
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej.
är du kär just nu? - nej
Har du kysst någon idag? - nej.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - nej
Har du ett förhållande? - nej.
När går gränsen vid otrogenhet? - när killen kysser en annan tjej
Har du varit otrogen och om ja, varför? - nej.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - tyson, för jag va aldrig kär i han
Är du romantisk? - nja
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - ja
Är du svårflörtad? - ja
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - nej
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Ola
länge höll det? - 2 år
har du nångång slagit någon du tyckt om? - ja.
har du lekt med någons känslor? - nej
länge höll ditt längsta förhållande - 2 & 1/2 år
hur länge var ditt kortaste? - 12 timmar
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - ha ett förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ja
Är du en bra pojk/flickvän -det tror jag
Hur många har du haft sex med i år? - ingen
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - vette fan
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - typ ingen
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - aa
När fick du din första kyss? - 2010
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - typ 18
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - absolut inte
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - BAD BOYS helt klart

 

Bajskorv

Prat om olika saker

Nagelfixning

Outfitvedio

TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Spela poker, casino, bingo m.m online. Massor av bonusar på Bonusar inom Poker, Casino, Slots med mera - PokerCasinoBonus